مرجع بزرگ دانلود
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:12 :: نويسنده : جاوید بابایی

این بار ورژن جدید بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space را  برای کامپیوتر در سایت مرجع بزرگ دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی ادامه سری بازیهای Angry Birds میباشد و همانطور که از نامش پیداست در این ورژن پرندگان دوست داشتنی بازی در فضا و سیارات دیگر به جنگ خوکهای بد جنس میروند. این بازی به همراه کرک و سریال نامبر و کاملاً تست شده ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی بسیار زیبا و فکری Treasure Mole را برای شما آماده کرده ایم. این بازی یک بازی فکری کم حجم میباشد که برای سنین پایین میباشد و برای کامپیوتر ارائه شده است. این بازی به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) میباشد و با حجم کم پس از دانلود قابل بازی است. امید است مورد توجه شما قرار گیرد.

http://dl.clickkon.com/images/Treasure%20Mole.jpg



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : جاوید بابایی

دانلود مجموعه انیمیشن زیبای میگ میگ Wile E. Coyote and Road Runner بخش اول

:: به همراه لینک خرید پستی ::

| بخش پایانی + قسمت آخر اضافه شد |

.•● 50 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.


نام : میگ میگ – Wile E. Coyote and Road Runner
ژانر : کمدی و خانوادگی
تعداد بخش : 5 بخش
تعداد قسمت : 49 قسمت
حجم متوسط هر قسمت : 50 مگابایت
کیفیت : DVD-Rip | Xvid
فرمت : avi

باری دیگر افتخار این را داریم که یک کارتون زیبا و خاطره انگیزه را به شما کاربران سایت ایرانیان دانلود تقدیم کنیم.در این پست برای شما کارتون زیبای میگ میگ را آماده کرده ایم.این انیمیشن در پنج بخش شامل 49 قسمت با کیفیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.شایان به ذکر است در بخش آخر ما برای شما عزیزان قسمت آخر این انیمیشن که توسط یک شخص ایرانی ساخته و منتشر شده را به شما تقدیم میکنیم.امیدوارم با دیدین این انیمیشن زیبا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته داشته باشیم.در ادامه به به توضیحات تکمیلی در رابطه با این انیمیشن میپردازیم : میگ میگ و کایوت (به انگلیسی : Wile E. Coyote and Road Runner) نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک رودرانر (به انگلیسی : Greater Roadrunner) است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند.وایل ای گرگه و رودرانر دوشخصیت کارتونی برگرفته شده ازسری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودی هستند.شخصیت‌های گرگه و رودرانر در سال ۱۹۴۸ در انیمیشنی به کارگردانی چاک جونز برای کمپانی برادران وارنر ساخته شدند.درحالی که قالب اولیه خلقتشان کار نویسنده‌ای بنام مایکل مالتز بود.در۱۶ قسمت اولی که مالتز نوشته بود این دو شخصیت در یک مسافت طولانی نمایشی هنرنمایی می‌کردند که برای پخش در کارتون‌های تلویزیونی ساخته شده بود. در هر قسمت کایوت گرگه به جای استفاده از غرایز حیوانی و حیله گری از دستگاه‌های مضحک و نقشه‌های پیچیده برای دنبال کردن طعمه اش استفاده می‌کند.کایوت گرگه هم چنین بصورت جداگانه در ۵ قسمت از کارتون‌های باگز بانی (به انگلیسی : Bugs Bunny) به عنوان دشمن ظاهر شده‌است.در حالی که عموما کایوت در قسمت‌های کوتاه میگ میگ و کایوت ساکت است اما با لهجه ی خالص در این سفر تک نفره صحبت می‌کندو با صداگذاری مل بلانس خودش را بعنوان وایل ای گرگه ی نابغه معرفی می‌کند.رودرانر فقط با آوای (میگ میگ) از خودش صدا در می‌آورد و گاهی هم سرو صدا می‌کند.آوای میگ میگ را پل جولین صداگذاری کرده‌است.برای دانلود انیمیشن زیبای میگ میگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

پیشنمایش این انیمیشن :

Wile E. Coyote and Road Runner ScreenShot

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

 

 

 

 

 

 

 




ادامه مطلب ...

تجربه ی انجام حرکات نمایشی با دوچرخه در آندروید StickMan BMX Stunts 1.0

اینار یک بازی فوق العاده جذاب دیگر برایتان آماده کرده ایم از عنوان بازی میشه فهمید که این یک بازی دوچرخه سواری است. این بازی که StickMan BMX Stunts نام دارد شما نقش یک دچرخه سوار دیوانه را بر عهده دارید. شما میتوانید با دوچرخه به انجام حرکات نمایشی و مسابقه با افراد دیگر نیز بپردازید و با کسب امتیاز به جهان های مختلف سفر کنید و یا به خرید دوچرخه و اسپرت کردن آنها بپردازید. این بازی فوق العادهجذاب و هیجان انگیز از 40 مرحله و متفاوت و متنوع نیز تشکیل شده و شما میتوانید با نهایت لذت آهنها را بگذرانید. شما میتوانید این بازی بسیار زیبا را به صورت کاملا رایگان از وبسایت ایرانیان دانلود نیز دریافت کنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Plee the Bear یک بازی ماجرایی بسیار زیباست. شخصیت اصلی بازی یک خرس عصبانی است که به دنبال پسر خود که دزدیده شده است می گردد. شما باید به خرس کمک کنید تا بتواند از موانع عبور کرده و بچه خود را پیدا کند. بازی دارای محیط جذاب و مراحل زیادی است که می تواند شما را ساعتها و روزها سرگرم کند.

بازی کامپیوتری Plee the Bear

Plee the Bear | Size: 35 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Dam Beavers از نگاه من یک بازی عالی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. چرا که در این بازی با حروف و کلمات انگلیسی سر و کار دارید.

داستان بازی نیز بدین صورت است که اردک کوچولوی بازی مانند بقیه اردک ها دوست دارد شنا کند اما در نزدیکی محلی که شنا می کرد سدی ساخته اند و دیگر در محل زندگی اردک آبی برای شنا کردن وجود ندارد. در این میان شما باید این سد را خراب کنید تا آب دوباره به محل زندگی اردک سرازیر شود. روش خراب کردن سد هم به این صورت است که شما باید با حروفی که در هر مرحله وجود دارد، یک کلمه انگلیسی بسازید و هنگامی که این کلمات به حد نصاب خود برسند سد شکسته و شما پیروز میشوید.

Dam Beavers |‌‌ Size: 26 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی کلاسیک و زیبای F-1 Spirit همانطور که از نامش پیداست یک بازی اتومبیل رانی فرمول ۱ می باشد. در این بازی رایانه ای جذاب و زیبا شما باید با جمع کثیری از رانندگان مسابقه دهید. شما پس از پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی به مراحل سطح بالا و پیشرفته راه پیدا می کنید. توضیح دیگری در مورد این بازی لازم نیست. در پایان اضافه کنم که قطعا این بازی کامپیوتری برای دوستداران بازی های کامپیوتری لذت بخش خواهد بود.

F-1 Spirit PC Game

F-1 Spirit | Size: 16 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : جاوید بابایی

Hornado PC Game

بازی Hornado یک بازی رایانه ای جدید و اکشن است.در این بازی شما هدایت یک جت جنگنده را بر عهده دارید، در طول بازی می توانید سلاح های مختلفی را جمع آوری کنید و جنگنده خود را کاملا مجهز نمایید. در این بازی برعکس سایر بازیها شروع بازی بسیار سخت و دشوار است، به این دلیل که شما در ابتدای بازی سلاح های ضعیف در اختیار دارید و نابود کردن دشمن برایتان دشوار می شود.

 Hornado Screenshots

Hornado | Action Game | Size: 24 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : جاوید بابایی

ماجراجویی برای شکار گنجی بزرگ در مصر قدیم، اما در هرم های Insahalala و moorhuhn که دو فرعون ثروتمند افسانه ای بوده اند. اما یک مشکل وجود دارد، این فرعونیان ثروتمند لعنت شده اند و اکنون پس از چهار هزار سال دوباره برای حکومتی دوباره سر از خاک براورده اند.در این بازی شما نقش جوجه ای را دارید که در جستجوی گنج فرعونیان است. این بازی دارای محیطی بسیار زیباست که سریعا بازیکن را جذب خود میکند.

بازی جوجه دیوانه

Crazy Chicken The Winged Pharaoh | Size: 40 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی کامپیوتری Funky Python یک بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب است. در این بازی رایانه شما با استفاده از ماوس باید ماری که در محیط بازی وجود دارد را به سمت میوه ها و حشرات خوشمزه هدایت کنید. این بازی تقریبا شبیه بازی Snake است البته تفاوتهای چشمگیری نیز دارد که هنگام بازی خودتان متوجه خواهید شد. بازی Funky Python با محیط جذاب و گرافیکی که دارد مناسب برای تمام افراد خصوصا کودکان می‌باشد.

Funky Python

Funky Python Portable | Size: 21 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Metal‌Slug یکی از خاطره انگیز و زیباترین بازی های Playstation 1 به شمار می‌رود که برای بسیار از افراد یاد آور ساعاتی خوش و همراه با تفریح در سال های گذشته می باشد. از این بازی با نام “سرباز کوچولو”  و یا “سرباز جهانی” نیز در ایران نام برده می‌شود. بازی Metal Slug در ۴ نسخه متشر شده است، نسخه ای که هم اکنون برای دانلود مهیا شده نسخه شماره ۱٫۵ این بازی می‌باشد.

Metal Slug 1.5  Metal Slug 1.5

Metal Slug 1.5 PSX | Size: 40 MB | Direct Link

اما برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که طراحی منحصر به فرد کماندوها که بصورت کوچک طراحی شده اند بسیار جذاب است. محیط بازی نیز دارای طراحی جالبی است. در کل بازی سرباز کوچولو کم و بیش شباهت هایی با بازی معروف Contra دارد. جذابیت این بازی کمتر بازی کنترل نیست چه بسا که بسیار جذاب تر باشد !



ادامه مطلب ...

بازی کامپیوتری Super Cosplay War Ultra یک بازی جنگ تن به تن است که البته به بازی SCWU نیز معروف است. بازی فوق الذکر از لحاظ ساختاری مانند بازیهای مثل تیکن ، مورتال کمبت و اینگونه بازیهاست. در این بازی شما در ابتدا یک جنگجو را انتخاب می‌کنید و باید تا انتها با آن جنگجو با دیگر مبارزان مسابقه دهید و آنها را از سد راه خود بردارید. هر جنگجو حرکات و فنون مختص خودش را دارد که می‌توانید با ترکیب کلیدها از آنها استفاده نمایید.

SCWU

Super Cosplay War Ultra | Size: 40 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : جاوید بابایی

همه شما کم و بیش با بازی رایانه ای که در این پست معرفی می‌کنیم حتما آشنایی دارید. همانطور که در عکس زیر می‌بینید در این بازی کامپیوتر شما باید قطعات رنگارنگ را طوری بچینید که ۳ رنگ یکسان بصورت افقی ، عمودی و یا ضربدری در کنار یکدیگر قرار گیرند. در طول مراحل برای کمک به گیمر در مراحل سخت امتیازاتی به شما داده می‌شود که برایتان لذت بخش خواهد بود.

بازی جور کردن رنگها Turbo Gems

Turbo Gems | Size: 15.5 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Diamond Islands به فارسی جزایر الماس نام یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک پازل و فکری است. در هر مرحله از این بازی رایانه ای شما باید قطعه ای مکعب شکل را از نقطه معینی به نقطه ای دیگر برسانید و تمام الماس هایی که درون مراحل وجود دارد را بدست آورید. البته انجام این کارها به سادگی نیست و ممکن است برای بدست آوردن یک الماس مجبور باشید دقایق زیادی تفکر نمایید. گرافیک بازی با توجه به حجم کم بازی عالی است و مراحل بازی در نقاطی مانند بهشت استوایی، آتشفشان، جنگل ، خرابه های باستان و … است که هر یک شامل ده ها زیر مرحله هستند. در پایان پیشنهاد میکنم این بازی کامپیوتری زیبا را از دست ندهید.

| عکس زیر مربوط به نسخه ۲ این بازی می‌باشد |

Diamond Islands



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.