مرجع بزرگ دانلود
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Metal‌Slug یکی از خاطره انگیز و زیباترین بازی های Playstation 1 به شمار می‌رود که برای بسیار از افراد یاد آور ساعاتی خوش و همراه با تفریح در سال های گذشته می باشد. از این بازی با نام “سرباز کوچولو”  و یا “سرباز جهانی” نیز در ایران نام برده می‌شود. بازی Metal Slug در ۴ نسخه متشر شده است، نسخه ای که هم اکنون برای دانلود مهیا شده نسخه شماره ۱٫۵ این بازی می‌باشد.

Metal Slug 1.5  Metal Slug 1.5

Metal Slug 1.5 PSX | Size: 40 MB | Direct Link

اما برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که طراحی منحصر به فرد کماندوها که بصورت کوچک طراحی شده اند بسیار جذاب است. محیط بازی نیز دارای طراحی جالبی است. در کل بازی سرباز کوچولو کم و بیش شباهت هایی با بازی معروف Contra دارد. جذابیت این بازی کمتر بازی کنترل نیست چه بسا که بسیار جذاب تر باشد !



ادامه مطلب ...

بازی کامپیوتری Super Cosplay War Ultra یک بازی جنگ تن به تن است که البته به بازی SCWU نیز معروف است. بازی فوق الذکر از لحاظ ساختاری مانند بازیهای مثل تیکن ، مورتال کمبت و اینگونه بازیهاست. در این بازی شما در ابتدا یک جنگجو را انتخاب می‌کنید و باید تا انتها با آن جنگجو با دیگر مبارزان مسابقه دهید و آنها را از سد راه خود بردارید. هر جنگجو حرکات و فنون مختص خودش را دارد که می‌توانید با ترکیب کلیدها از آنها استفاده نمایید.

SCWU

Super Cosplay War Ultra | Size: 40 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : جاوید بابایی

همه شما کم و بیش با بازی رایانه ای که در این پست معرفی می‌کنیم حتما آشنایی دارید. همانطور که در عکس زیر می‌بینید در این بازی کامپیوتر شما باید قطعات رنگارنگ را طوری بچینید که ۳ رنگ یکسان بصورت افقی ، عمودی و یا ضربدری در کنار یکدیگر قرار گیرند. در طول مراحل برای کمک به گیمر در مراحل سخت امتیازاتی به شما داده می‌شود که برایتان لذت بخش خواهد بود.

بازی جور کردن رنگها Turbo Gems

Turbo Gems | Size: 15.5 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Diamond Islands به فارسی جزایر الماس نام یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک پازل و فکری است. در هر مرحله از این بازی رایانه ای شما باید قطعه ای مکعب شکل را از نقطه معینی به نقطه ای دیگر برسانید و تمام الماس هایی که درون مراحل وجود دارد را بدست آورید. البته انجام این کارها به سادگی نیست و ممکن است برای بدست آوردن یک الماس مجبور باشید دقایق زیادی تفکر نمایید. گرافیک بازی با توجه به حجم کم بازی عالی است و مراحل بازی در نقاطی مانند بهشت استوایی، آتشفشان، جنگل ، خرابه های باستان و … است که هر یک شامل ده ها زیر مرحله هستند. در پایان پیشنهاد میکنم این بازی کامپیوتری زیبا را از دست ندهید.

| عکس زیر مربوط به نسخه ۲ این بازی می‌باشد |

Diamond Islands



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.