تغییر منوی آفیس ۲۰۰۷ به ۲۰۰۳ – Classic Menu 2003 for Office
مرجع بزرگ دانلود

مجموعه آفیس ۲۰۰۷ یکی از بهترینو کاملاترین مجموعه های اداری است که در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد. اما در این میان کابران زیادی به دلیل تغییر کردن محیط آفیس۲۰۰۷ تقریبا قادر به استفاده از این مجموعه نیستند. به همین خاطر برای شما دوستان این بار نرم افزاری را معرفی می کنم که بتوانید منوی آفیس ۲۰۰۷ را به صورت مونی کلاسیک آفیس ۲۰۰۳ در بیاورید. یعنی این که دیگر نگران منوی پیچیده ی آفیس ۲۰۰۷ نباشید، چرا که با نصب این نرم افزار یک منوی ساده از تمام امکانات آفیس ۲۰۰۷ در داخل مجموعه آفیس و متناسب با هر برنامه در قسمت بالای هر برنامه اضافه می شود.
پس اگر از کاربران قدیمی نرم افزار مایکروسافت آفیس هستید و به کار با ۲۰۰۳ عادت کرده اید این بسته نرم افزاری ، منو و نوار های ابزار قبلی را برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار را نصب کنید تا منو های اصلی ، نوار های ابزار standard و formatting همچنین ابزار های جدید آفیس گنجانده شده در آن ها را همانند آفیس ۲۰۰۳ داشته باشید.

تبدیل منوی آفیس 2007 به 2003

Classic Menu 2003 for Office | Size: 2.5 MB | Direct Link

از قابلیت های کلیدی نرم افزاز ۲۰۰۷ Classic Menu for Office می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان جابجایی منو ها،
- فعال و غیر فعال کردن آن ها
- پشتیبانی از کلید های ترکیبی جدا برای ابزار و نمایش منو ها در ابتدا و انتهای لیست
- کاملا سازگار با آفیس جدید

توجه: برای استفاده کردن از قسمت های مختلف آفیس باید برنامه ۲۰۰۷ Classic Menu for Office را اجرا کرده و در داخل برنامه Classic Menu for Office قسمت های مختلف منوی آفیس ۲۰۰۷ را تنظیم کنید.

 

dl آهنگ جدید‌ ، شاد و
فوق العاده زیبای سهراب پاکزاد به نام این چه حسیه دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲٫۵ مگابایت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.