مرجع بزرگ دانلود
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:25 :: نويسنده : جاوید بابایی

دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای شاهین نجفی به نام بعد از تو با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

به همراه آهنگ این موزیک ویدیو …

+ متن این ترانه

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید شاهین نجفی - بعد از تو

 

 

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD 720p

Shahin Najafi – Bad Az To

 

دانلود موزیک ویدیو با فرمت ۳gp

Shahin Najafi – Bad Az To

 

——–

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰kb

Shahin Najafi – Bad Az To

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸kb

Shahin Najafi – Bad Az To

 

———–


متن ترانه :

خاموش کردم توی لیوانت خدایم را

شبها بغل کردم به تو همجنس هایم را

رنگین کمان کوچکی بر روی انگشتم

در اولین بوسه خودم را و تو را کشتم

هی گریه میکردم به آن مردی که زن بودم

شبها دراکولای غمگینی که من بودم

و عشق یک بیماری بد خین روحی بود

تنهایی ام محکوم به س – ک – س گروهی بود

سیگار با مشروب با طعم هم آغوشی

یعنی فراموشی فراموشی فراموشی

بعد از تو الکل خورد من را مست خوابیدم

بعد از تو با هر کس که بود و هست خوابیدم

بعد از تو لای زخم هایم استخوان کردم

با هر که میشد هرچه میشد امتحان کردم

تنهایی در جمع در تنهای تنهایی

با گریه و صابون و خون و تو خود ارضایی

دل خسته از گنجشک ها و حوض نقاشی

رنگ سفیدت را به روی بوم پاشی

لیوان بعد قرص های حل شده در سم

باور بکن از هیچ دیگر نمی ترسم

پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود

معشوغه ام بودی و هستی و نخواهی بود

بعد از تو الکل خورد من را مست خوابیدم

بعد از تو با هر کس که بود و هست خوابیدم

بعد از تو لای زخم هایم استخوان کردم

با هرکه میشد هر چه میشد امتحان کردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.